Warszawska Opera Kameralna prowadzi aktualnie następujące przesłuchania:
– ALTÓWKA TUTTI
Szczegółowe informacje dotyczące każdego z przesłuchań znajdą Państwo poniżej.
Warszawska Opera Kameralna ogłasza przesłuchania do Zespołu Instrumentów Dawnych Warszawskiej Opery Kameralnej
MUSICAE ANTIQUAE COLLEGIUM VARSOVIENSE na stanowisko:
ALTÓWKA TUTTI (umowa na zastępstwo)
Przesłuchanie odbędzie się 21 stycznia 2025 roku w siedzibie Warszawskiej Opery Kameralnej przy ul. Obrońców 31.
Aby wziąć udział w przesłuchaniu należy przesłać do dnia 7 stycznia 2025 roku do godziny 12:00 na adres: przesluchania@operakameralna.pl zgłoszenie zawierające:
– CV kandydata,
– dane kontaktowe,
– wypełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy – Załącznik nr 1 do Regulaminu (do pobrania na stronie internetowej) z obowiązkową klauzulą dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych, jak niżej:
„Zgadzam się na przetwarzanie przez Warszawską Operę Kameralną z siedzibą w Warszawie przy ul. Obrońców 31 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów obecnej rekrutacji”
W tytule wiadomości należy podać swoje imię i nazwisko wraz z dopiskiem “Przesłuchanie ALTÓWKA TUTTI (umowa na zastępstwo)”
Program przesłuchań:
Przesłuchania obejmują wykonanie programu solowego i/lub solowego z akompaniamentem oraz wskazanych fragmentów orkiestrowych. Utwory wskazane w programie kandydat wykonuje na instrumentach dawnych. Poniżej zaznaczono wymagania dotyczące poszczególnych sekcji instrumentalnych.
Kandydat wykonuje program na instrumencie barokowym (a1=415 Hz) lub klasycznym (a1=430 Hz). Kandydat może wykonać program na instrumentach z obu epok lub na jednym z nich, bez przestrajania w trakcie przesłuchań (wówczas a1=415 Hz). Obowiązuje smyczek barokowy i klasyczny
Utwór solo / z akompaniamentem
- C. Stamitz – Koncert na altówkę D-dur, cz. I (bez kadencji)
lub W. A. Mozart – Duet na skrzypce i altówkę KV 423/424, cz. I* - Dwie kontrastujące części do wyboru z następujących utworów solowych: J.S. Bach – Suity na wiolonczelę solo
J.S. Bach – Sonaty i partity na skrzypce solo
Fragmenty partii orkiestrowych (altówka)
- J.S. Bach – Suita Orkiestrowa C-dur BWV 1066, Uwertura (t. 17-114)
- G. F. Haendel – Julius Caesar HWV 17, Uwertura (Allegro)
- W. A. Mozart:
– Adagio i fuga c-moll KV546 (fuga, t. 53-71)
– Symfonia Nr 35 Haffnerowska KV 385, cz. 1
– Symfonia Nr 40 g-moll KV 550, cz. 4
– G. Rossini – Il barbiere di Siviglia, Uwertura
* Warszawska Opera Kameralna nie zapewnia skrzypka do duetów
Warszawska Opera Kameralna zastrzega sobie prawo wstępnej selekcji kandydatów na podstawie przesłanej dokumentacji.
Szczegółowe informacje dostępne są w załącznikach